dilluns, 9 d’agost del 2010

la tercera setmana


Com va per la meva terra?

Us ensenyo unes foticus que tinc.


La primera és d’una imatge que m’encanta, que és la forma com moltes dones traginen tota mena de coses..l’altre dia en vaig veure una que portava una bombona de butà! Jo no sabria ni com aixecar-la fins allà dalt i elles amb un gest ràpid ja ho tenen fet…Suposo que al camp encara es deu veure més..Quasi sempre són les que es veuen d’un nivell adquisitiu més baix..Quasi sempre porten aquest pareo com una faldilla (tot i que te un altre nom) i a sota poden portar alguna cosa més o no..En aquest cas no ho puc dir, però la majoria fan unes combinacions sensacionals..en canvi si jo em guarnís igual no se què semblaria..

1 comentari:

  1. bom dia!! Com va aquest portunyol? Ja el domines?
    Jo ahir sabia com es deia aquest pareo moçambiqueny, ho vaig llegir a la guia, pero avui ja no ho recordo. és que són tants i tants noms els que m'estic aprenent.
    Quan tu parles dels barris i la gent a mi ja em comença a sonar. Tot i que de Maputo no m'he llegit gaire res pq he imaginat que tindré una guia perfecte.

    ResponElimina