dilluns, 22 d’octubre del 2012

Posts pendents- El dia de la Independència de Moçambique (i de la FRELIMO, by the way)

El 25 de juny se celebra la Independència de Moçambique, que "casualment" és l'aniversari del partit que sempre ha governat el país. El dia assenyalat es varen muntar en un recinte molt gran ambdues celebracions. Ves carai, ningú diria que algú s'està apropiant de la data senyalada. Música, paradetes de menjar, d'artesania, fires de tot tipus...Jo vaig a profitar per comrpar verdures a les mamàs que hi havia per allà. I de sobte em diuen que vagi a darrera la parada (banca) ràpidament. La senyora i jo continuem parlant sobre cebes i pastanagues quan de cap i volta veig un "enanet" (com podeu veure hi ha molta estima en les meves paraules) que se'm para al davant i ens saluda. El parasol em tapava la cara i dubto que l'enanet veiés que darrera la parada hi havia una blanqueta (mulungu) camuflada. I qui era el personatge? El president de Moçambique!. Llàstima que no vaig ser a temps de tirar-li una col a la seva cara de mafiós. No sempre en el pot petit hi ha la bona confitura.....



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada