dilluns, 22 d’octubre del 2012

Posts pendents- Bushfire Festival

Com he comentat abans, ara que em funciona el PC, actualitzo tot el que queda pendent....
 
A finals de maig hi va haver un festival de música a Swazilàndia. El país és tot ell un paisatge espectacular, i per tant el lloc del festival tampoc va ser menys. Entre les dues ciutats principals, Manzini i Mbabane, hi ha un lloc anomenat House Fire, on es fan moltes activitats. Un lloc divertit, de tendències hippies gaudinianes. Voltats per muntanyes i camps de canyes de sucre, la música, els gegants i els cabeçuts, la fira d'artesania, la pintura, la fotografia, l'escultura, entre d'altres, van aplegar gent d'arreu del món. Bé, en realitat la majoria eren swazis, sudafricans i moçambicans, i tots els estrangers que estem per aquestes terres.
Noies, se'm va oblidar d'explicar-vos-ho...recordeu la tortura que em veu fer anant a Bretanya? Amb aquella cançoneta que no paraveu de cantar com martellets?....doncs em vaig venjar de vosaltres!!!!! L'Ayo va tocar en directe al festival. I va ser fantàstic. Em va agradar i tot. Down on my knees I'm begging you......jejejeje...
Del festival em va sorprendre tot. L'organització (tant poc moçambicana ;-)), un entorn idílic, llocs per acampar, cap grossos i gegants (a l'estil africà), el recilatge que es feia a per tot, les barraquetes amb menjar de tots tipus, gent de totes les edats i identitats....En fi, per repetir...Això si, cal anar-hi amb forro polar i botes a no ser que siguis boer!
 




 
 
 
 















 

 


 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada