dilluns, 22 d’octubre del 2012

Posts pendents- Casament Arantzazu i Ramzi

Hola de nou!
He estat amb el pc "estragado" durant moooolts de temps. No hi ha res com que s'espatlli una peça que ni existeix a Moçambique ni a Sud Àfrica. Així que amb l'ajuda de molts ha fet un viatget Barcelona-Madrid-Maputo. Per fi puc recuperar documents, i fotos. Així que els pròxims posts seran d'aconteixements passats però que em fa ilu compartir.

Lo que ha unit Maputo, que no ho separi ningú! La parelleta es van conèixer aquí, i tot i que fa res han marxat cap a Portugal (ohhhh) vem poder disfrutar d'una ceremònia civil íntima a l'Embaixada. Després vem fer un dinaret pel petit clan a un tailandès.  Miss you Arantzazu and Ramzi. Saudades....Agora com quém curtimos em casa???? Quém vai dançar essa marrabenta???

 








2 comentaris:

  1. Carai, et van tirar el ram? uiuiui... ves no haguem d'anar a un lobolo d'aquests d'aquí poc! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. res de res. El padrí del nuvi ho va donar tot per aconseguir-lo! Jo només vaig veure un braç que em passava per davant la cara a tota velocitat...Però després ella me'l va donar a mi...

      Elimina