dimecres, 28 de desembre del 2011

El primer sopar...us convidaria, però s'ho van acabar tot...






















Va ser amb alguns profes de la uni. Em van dir que volien conèixer el piset, i de pas, dissimuladament, un soparet amb pa amb tomàquet, pernil i truita de patates, com la que els hi vaig preparar al primer comiat...

La noia arrissada és la Vanessa, portuguesa. Està fent la investigació del doctorat. Una delícia de persona. Igual que l'Anna, l'ajudant del director (el de cabells blancs....i blanc). El de la camisa a quadres, en Julio, és el que em va portar el ram de flors. Tot un ex-ministre post-independència encantador. Els altres també són genials. Són una petita família, on cada membre és ben diferent un de l'altre.

Menú (pq veieu que em cuido, tot i la dificultat de trobar els ingredients i els preus!!!!): pa amb tomàquet i pernil salat (viatger). Truita de patates i ceba. Amanida de remolatxa amb sèsam torrat. Amanida freda de berros (he descobert que l'agriao és igual), gambes i calamars. Petxines al vi blanc. Peix (no recordo el nom, però era lleig) marinat amb torradetes amb mantega. I de postres, macedònia (ofegada il·legalment amb ginebra per part d'un dels profes).

Vaig guardar-ne una miqueta pel senyor Machaba, que li havia promès. És el xef dels que s'encarreguen de la manutenció de la uni, i el que em va ajudar a traslladar taules i cadires de la facultat a caseta, pel sopar.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada