dilluns, 19 de setembre del 2011

les meravelloses vistes del pis
















aquest any estic a un barri molt tranquil. una mica més lluny del centre que el de l'any passat. Estic al barri dels professors, prop del Campus Universitari. Però és un lloc ideal. Tanquil, amb verd per tot arreu, sense trànsit...L'inconvenient, que per anar a la uni a peu, trigo 50 minuts, i amb l'ordenador és massa. Aquest any, les xapes estan pitjor que el passat. N'hi ha menys, perquè varen fer una batuda de xapes il·legals (tot i que no se ben bé com ho controlen), i costa molt d''"apanyar-ne" una. Els taxis estan ben contents amb mi. El pis és molt gran...vellot, com tot lo d'aquí, però la veritat que he tingut molta sort que la uni em deixés aquest apartament. Quan torni em trasllado al centre. Trobaré a faltar els riures dels nens, les celebracions d'aniversari dels caps de setmana, i fins i tot potser, aquest gall de sota casa, que no em deixa dormir massa. Jo crec que no acaba de saber ben bé que és un gall, i que tròricament comencen a cantar quan surt el sol...per ell, la lluna també deu ser un sol...us deixo un parell de foticus: una del davant, i l'altre dels jardins "interiors".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada