dilluns, 19 de setembre del 2011

el bambi (la foto la veureu clicant a sobre setembre, coses del directe)

sé que no és un bambi, el director no parava de dir-m'ho. Però és tant macu...tant bambi....
La foto és d'un "lodge", prop del parc Kruger, a Sud Àfrica. Quan va arribar l'Estanis, el meu tutor, per fer el workshop, ens vem escapar el dissabte cap allà. Vem passar la tarda i vespre a aquest parc petit que hi ha al costat del famós Kruger. Només arribar, al costat d'una casa, ja es podia veure l'aire que respiraríem l'endemà al parc. dues girafes enoooooooormes de fusta, al costat de la casa veïna, ens varen donar la benvinguda. Aix, que no, que les girafes es mouen..no pot ser, són de fusta..que no que no...i no, dues magnífiques bèsties, menjant de l'arbre del veí. A la nit, a la llum de la lluna i d'un bon foc, vem fer una barbacoa ben sudafricana...i alguns amiguets van voler venir a compartir la vesprada amb nosalters...nyus, "acuna-matatas", i els bambis. Fotos del diumenge al parc, no us les puc ensenyar, perquè seguint la meva filosofia Murphy, a la segona foto, em vaig quedar sense bateria. Quan torni a Barcelona haig de fer una "troca" amb els que hi vem anar, i ja us les ensenyaré.

Bé, el blog no em deixa carregar la foto. La intentaré posar al següent.

Per cert, torno d'aquí a res. Fins aviat!!!!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada